為什么【第二集】

為什么我想要愛的人都是已經有了另一半?
Why when the person I wanna love already attached with someone?

為什么我想要愛的人都不給我愛?
Why when the person I wanna love they dunwan to give me love?

為什么我想要愛的人都不愛我?
Why when the person I wanna love they dun luv me?

每次當我想要愛時零零總總以上的狀況都會發生在我身上
Everytime when I wanna love, all the things above will happen to me.

我的心真的累了
My heart is tired, really tired

孤單又脆弱的心
Lonely and soft hearted

誰愿意陪伴?
Anyone willing to accompany?

讓我的心重新溫暖起來
Let my heart be warm again

0 意见箱 Comments: